ESCOLA VERDA.

Fa uns dies el comitè energètic de la nostra escola ens vam reunir per fer la valoració de les activitats que estem portant a terme com a escola i verda i a la vegada fer noves propostes per a noves accions.

La més propera es portarà a terme el dia 17 de maig dins de la setmana de Sant Boi sa. Es tracta de la pujada conjunta de famílies, docents i alumnat a l’ermita de Sant Ramon. Mentre fem la pujada tenim una proposta molt interessant. Us farem cinc cèntims una vegada la tenim enllestida.

A més a més les mares que formen part del comitè ens van explicar dues propostes molt interessants per part de l’ajuntament de Sant Boi i que us adjuntem aquí mateix…