ATUREU LA GUERRA

Aquest dijous famílies, mestres i alumnes ens hem trobat després de classe per expressar el nostre rebuig a la guerra, donar el nostre suport a totes les persones que la estan patint, ja siguin russes o ucraïneses, i recollir diners per enviar ajuda als infants d’Ucraïna. Juntes hem llegit el manifest de les escoles associades de la UNESCO al qual ens hem adherit per expressar la nostra repulsa a aquesta guerra i a totes les altres que actualment assetgen el nostre planeta.

En paral·lel, el claustre de mestres està treballant com afrontar els sentiments d’incertesa, por i tristesa que genera una situació com aquesta. Ara com sempre, lluitem per implementar els valors de la cultura de la pau a l’aula; és en aquests moments que hem de reflexionar entorn quines relacions establim amb els altres i millorar la nostra manera d’encarar els conflictes personals.

MANIFEST DE LES ESCOLES ASSOCIADES DE LA UNESCO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *