I TU, D’ON VENS? ENS EXPLIQUEM L’EXPOSICIÓ

Ja fa dies que a l’escola tothom treballa amb un objectiu comú: muntar l’exposició UNESCO. O el que és el mateix, mostrar als altres una part del treball que s’ha generat a les aules arrel d’una provocació inicial en forma de pregunta: I TU, D’ON VENS?

Enguany, i per alegria de tothom, l’exposició resta oberta a les visites de familiars i amics. Però els primers que l’han pogut conèixer a fons han estat els nens i les nenes de l’escola, que en grups de totes les edats, han recorregut l’exposició tot explicant la seva part de la feina i escoltant el que els altres els volien fer saber.

Les imatges ens expliquen aquests moment d’estar junts, compartir i fer escola, que tant de temps hem anhelat.

I TU, D’ON VENS? ENS EXPLIQUEM L’EXPOSICIÓ