ENDAVANT AMB EL SEGON TRIMESTRE!

Sabíem que aquest no seria un trimestre convencional. De fet ja fa dos cursos que la situació ha posat en joc la capacitat d’adaptació de tots plegats. Però tot i les dificultats, les famílies, els infants i les mestres estem fent tot el possible per tirar endavant. Durant aquests primers dies de gener a l’escola hem tingut un funcionament diferent, gairebé estrambòtic; amb mestres substituts, grups confinats, classes amb poca assistència, alumnes a casa connectats i alhora alumnes a l’aula… però les ganes de fer, d’aprendre i també de jugar ens han mantingut per sobre d’aquestes dificultats.

Us volem compartir unes imatges de la vida estranya d’aquests primers dies. Endavant amb els segon trimestre!