Pagament del menjador 2023 – 2024

Actualitzat a data 31/08/2023.

ALUMNES FIXOS (6,91 €)

• Els alumnes fixos que són aquells que utilitzen aquest servei tres o més dies a la setmana durant tot el curs i té un preu de 6,91 €. El servei de menjador es cobrarà en rebuts mensuals de l’1 al 10 de cada mes pel banc a través de domiciliació bancària, és per això que els alumnes fixos hauran d’emplenar la fitxa amb les seves dades bancàries amb el número de compte, els mesos que es cobraran va des del mes de setembre fins al mes de juny (setembre es cobrarà del 5 al 20 d’aquest mateix mes). L’única opció de pagament pels alumnes fixos és a través de domiciliació bancària.
  • L’ABONAMENT PER FALTA D’ASSISTÈNCIA SERÀ A PARTIR DEL TERCER DIA, ES RETORNARA L’IMPORT ÍNTEGRE, SEMPRE QUE S’HAGI AVISAT ABANS DE LES 10H DEL MATÍ. (EL PRIMER I EL SEGON DIA NO ES DESCOMPTEN) Els dies que no es faci ús del servei de menjador s’ha d’avisar abans de les 10 del matí a través del correu electrònic labonacullera@gmail.com.

ALUMNES EVENTUALS (7,60 €/dia)

L’alumne/a que vulgui utilitzar aquest servei de manera esporàdica, haurà de fer prèviament el pagament a través del banc al número de compte:

• ES61 2100 3073 6922 0035 7870 amb el concepte del nom de l’alumne/a, curs i dia/dies que farà ús del servei o emplenant la fitxa de domiciliació bancària.

Els alumnes eventuals que agafin la opció de domiciliació bancaria se’ls passarà el rebut del 1 al 10 del mes següent, excepte el mes de juny que es passarà de manera diària segons el dia que hagin fet us del servei de menjador.

EN CAS DE NO ESTAR AL CORRENT DE PAGAMENT ES PRENDRAN LES MESURES LEGALS PERTINENTS I ELS ALUMNES NO PODRAN FER ÚS D’AQUEST SERVEI FINS A LIQUIDAR EL TOTAL PENDENT.

+ Informació | Descàrrega de documents

labonacullera@gmail.com