Visita a l’Ajuntament

El passat divendres 27 de Gener, l’alumnat de 4rt de primària vam visitar l’Ajuntament del municipi per tal de fer una entrevista a l’alcalde, el Jesús Miguel Juárez, i als regidors Joel i Sara per poder saber més coses sobre els Gegants que posen nom a les nostres classes.

A l’escola portem un temps treballant la Festa Major, i hem aprofitat per preguntar tots aquells dubtes que ens han anat sorgint durant aquest temps.

A més, també vam aprendre moltes coses que no coneixíem de la Festa Major de Santa Margarida de Montbui, els seus actes i els preparatius. Volem agrair el tracte que vam rebre, ja que ens van deixar visitar tot l’Ajuntament i ens van donar un obsequi final.

📸Podeu veure més fotografies fent clic a la imatge.