TROBADA PADRINS I FILLOLS

El passat divendres dia 23, l’alumnat de I4 i P4 van fer una altra trobada de padrins i fillols. Aquesta vegada van estar compartint una estona de joc.

El joc és una activitat espontània que apareix en tots els nens i nenes. A través del joc adquireixen moltes de les seves habilitats i es van formant la imatge del món que els rodeja. Amb el joc, els més petits amplien el seu llenguatge, desenvolupen la empatia i les habilitats socials. El fet de poder compartir aquest espai amb altres alumnes més grans, fa que totes aquestes habilitats que adquireixen, a través del joc, siguin encara més significatives.

Sempre ens ho passem pipa quan compartim estones de padrins i fillols. Aprenem molt els uns dels altres.

Aquí teniu un recull de fotografies.