Tanquem el curs a la natura!

El divendres 16 de juny, l’alumnat de 4rt de primària hem fet un tancament del curs aprofitant l’entorn de l’escola. Primer hem gaudit d’una caminada conjunta pels voltants, fent uns jocs sobre endevinalles, embarbussaments i poemes relacionats amb les flors.

Seguidament, en petits grups, hem estat fent un resum del curs. Per mesos, hem seleccionat aquelles activitats, tallers i sortides fetes per després posar-les en comú entre tots.

Per acabar, aprofitant que al municipi han fet canvis en alguns parcs municipals, hem estat jugant en un d’ells, al parc de la  Plaça de la Unió. Teniu més imatges fent clic a la foto.