Tallers dels Mossos d’Esquadra amb els grans!

Durant aquesta setmana els grans de l’escola han rebut la visita dels Mossos d’Esquadra, han parlat de coses molt importants i interessants.

Dilluns els alumnes de van realitzar el taller “INTERNET SEGURA PER A NENS I NENES”, on es van tractar diversos temes interessants i actuals per tal de garantir  l’accés segur a internet dels nostres alumnes.

Dimarts els alumnes de 4t van dur a terme el taller “RESPECTE”, per tal d’aconseguir conscienciar als nens i nenes sobre la importància de l’assetjament escolar i les seves conseqüències.

Dimecres els alumnes de van fer el taller “PREVENIR L’ASSETJAMENT ENTRE IGUALS”, on a partir d’una historieta es van aclarir els diferents rols que es poden tenir en una situació d’assetjament, un treball que també s’ha fet abans a l’escola.

Tots ells tallers molt beneficiosos pel nostre alumnat.

Cliqueu per veure 📸