Sortida a la Tossa

El passat dijous 27 d’Octubre, els/les alumnes del grup de Grans vam gaudir d’una sortida a l’entorn de l’escola, on vam poder gaudir d’una caminada  per corriols i camins fins arribar a a la Tossa.

Un cop a dalt la muntanya i després d’agafar forces amb l’esmorzar, vam fer un seguit d’activitats que ens van permetre conèixer més als companys, així com de passar una bona estona fent jocs. Després vam dinar tots plegats, per acabar vam tenir una estona de joc lliure.

Va ser una sortida molt dinàmica i divertida que apropa als nens i nenes a la natura que envolta el poble.