P4 i P6 TALLER HÀBITS SALUDABLES

L’alumnat de P4 hem fet un taller sobre hàbits d’higiene que s’anomena “Em cuido, em sento a gust”.  La Cèlia ens ha explicat com ens hem de rentar les mans i les vegades que ho hem de fer al dia, en quines zones i coses s’acumulen més brutícia (de l’escola, de la roba, del nostre cos…),  com ens hem de dutxar, rentar les dents… A més a més, ens han explicat que és molt important el descans a la nit i què hem de fer per aconseguir un ambient tranquil l’estona abans d’anar a dormir.

Finalment, després d’aprendre moltes coses sobre hàbits saludables, hem fet PASTA DE DENTS per casa! Ha sigut súper emocionant i molt divertit.

L’alumnat de P6 hem fet un taller sobre l’alimentació saludable i els tipus d’aliments anomenat “menjo bé, em sento bé!”.

La Cèlia ens ha explicat quins tipus d’aliments són els més saludables i com classificar-los (energètics, aliments buits, reguladors i constructors). Hem après a seleccionar els aliments per a que fem una bona dieta i alimentació. Per acabar, vam fer un joc on havíem d’assignar cada aliment a la seva capsa corresponent. Aquí us deixem un recull d’imatges.https://photos.google.com/album/AF1QipNK5i-Qm01nQKKi6bxWmFcMCKCyO-5FCFhcroUZ