Grans dibuixem la nostra escola

Ens estem preparant per a l’arribada de Sant Jordi i ja sabeu que a  l’escola la vivim al màxim!!!

Aquest any celebrem els 25 anys de la nostra escola i una de les activitats proposades és fer un dibuix al natural d’un raconet important de l’escola. Cada classe ha escollit el seu lloc preferit i l’han dibuixat (l’olivera, la façana, el mural dels llapis…) tots ells reconets especials que els recorda lo bonica que és l’escola.

Els dibuixos escollits seran presentats al concurs de Sant Jordi 2014!

Han quedat uns dibuixos molt bonics, serà difícil poder-ne escollir el guanyador o guanyadora.

Aquí us deixem un recull de fotografies de les classes fent el dibuix.