FEM UN AQUARI

Els nens i nenes de P3 som la classe dels peixos globus i dels peixos pallassos.

El dimarts 8 d’octubre a la tarda ens va visitar en Piulet i ens va ajudar a fer el nostre aquari.

Ara només ens falta omplir-lo de peixos!!!!

Us convidarem a veure’ls quan arribin.

Concurs Dibuix JEP 2019

Estimades famílies, des de l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui s’ha convocat un concurs de dibuix per als nens/nenes des de P3 fins a Batxillerat.

El tema del concurs és “El nostre patrimoni” i s’emmarca dins de les jornades europees de Patrimoni 2019.

Us adjuntem tota la informació així com la butlleta d’inscripció i us animem a que feu partíceps els vostres fills/es.

Per últim, recordar-vos que la data límit per a presentar els dibuixos és el 3 d’octubre o bé directament a l’ajuntament o al centre cívic la Vinícola.

JEP document escoles

Bases concurs de dibuix JEP 2019

REUNIONS INICI DE CURS

Famílies, benvingudes al nou curs que acabem d’encetar!

La propera setmana es realitzaran les reunions d’inici de curs a on podreu conèixer els/les mestres que seran referent i acompanyaran els vostres nens/nenes durant el present curs. Esperem que assistiu tots ja que rebreu informació sobre aspectes acadèmics i organitzatius que són del vostre interès.

Dilluns 23 de setembre a les 17:30h 5è i 6è
Dimarts 24 de setembre a les 17:30h 1r i 2n
Dimecres 25 de setembre a les 17:30h P3, P4 i P5
Dijous 26 de setembre a les 17:30h 3r i 4t

Us hi esperem!!!

Festa del Càrdio

Divendres, per finalitzar el curs, vam fer la Festa del Càrdio. Aquest personatge ens ha acompanyat durant tot el curs i ens ha ensenyat hàbits saludables. Vam fer una gimcana pel pati i vam esmorzar un pintxo de fruites súper bo que ens van preparar els pares i les mares. Gràcies per la vostra col·laboració i ara només ens queda desitjar-vos que tingueu un BON ESTIU!

Infantil a les Jornades Esportives

El divendres passat, les nenes i els nens de p3, p4 i p5 vam participar a les Jornades Esportives realitzades al complex esportiu Les Comes. Allà ens vam trobar amb alumnes d’Educació Infantil de diferents centres educatius de l’Anoia i vam fer molt jocs. Vam gaudir d’un matí molt divertit!

1r: Vallfogona de Balaguer

Avui els alumnes de 1r estem visitant una granja de vaques, on realitzarem una sèrie de tallers relacionats amb els productes del camp. En les imatges podreu anar apreciant com s’ho estan passant de bé!!

Els oficis a P4

Aquest trimestre els reis lleons i les belles i les bèsties hem après moltes coses sobre els oficis. Gràcies a la participació d’alguns pares i mares, hem pogut veure en primera persona com es treballa en una fusteria i en un forn de pa, a més d’aprendre moltes coses sobre la feina de mestra, d’administrativa, d’empleada de supermercat, d’auxiliar d’infermeria i de monitor en una residència de salut mental. Estem molt contents per la vostra col·laboració. MOLTES GRÀCIES!

PD. Molt aviat trobareu el lipdub a la web! 😉

6è Projecte Cantània

Aquest any participem en el projecte Cantània,  els alumnes de 6è han estat preparant la cantata tot el curs amb la nostra mestra de música la Mercè. El tema de la cantata d’enguany és Joan Brossa, ja que coincideix també amb el seu centenari. Aquí… Llegeix més»