Últim dia del trimestre!

Per celebrar l’últim del primer trimestre els nens i nenes de 3r i 4t ens vam organitzar per grups i vam fer un Got Talent de Nadal: alguns van ballar, d’altres van explicar acudits i també vam poder veure teatre i salts. Tot això ens va fer obrir la gana i quan tothom va haver actuat vam anar cap a la classe a gaudir dels esmorzars que haviem preparat a casa. Va ser un dia molt xulo!

Concert de violins a la Tossa

Els alumnes de 2n el passat diumenge dia 15 van fer un concert de violins a l’ermita de la Tossa.  Va ser un concert preciós!Els nostres alumnes a 2n fan l’activitat de violins, durant tot el curs està portada a terme per l’aula orquestra i subvencionada íntegrament per l’ajuntament. Us deixem el recull de fotografies que vam fer aquell dia.

Treballem les plantes a 3r!

[]Els nens i nenes de 3r hem treballat les plantes a medi. Una de les coses que hem estudiat són les substàncies que necessiten per a poder viure. Això ens ha portat a fer el un experiment: ens hem organitzat per grups de treball i cada grup ha provat de fer créixer una planta eliminant un dels elements que els són necessaris, hem fet hipòtesis sobre què passaria i les hem pogut demostrar. A les fotos podeu veure el procés i els resultats!

2n B: Lectura en Veu Alta dels Poemes de Miquel Martí i Pol

A la mitja hora de lectura que fem diàriament hem treballat els poemes de Miquel Martí i Pol. Us deixem les audicions de cadascun dels poemes. Cliqueu a cada imatge per accedir als àudios de les vostres filles i fills.

Alvise

Brian

Ikram

Juan

Fàtima

Iuri

Karam

Malak K & Ilyas

Mari Carmen

Mohamed K

Axel

Javi

Malak J

Maram

Sara

Anna

Bruno

Amine

Rocío

TREBALL PER ESPAIS A EDUCACIÓ INFANTIL

Ja hem començat el nostre treball per espais. Fomentem l’autonomia dels infants i tenim en compte els seus interessos.

Cada nen i nena decideix lliurement a quin espai vol anar, segons les seves necessitats i interessos. Amb aquesta dinàmica  aprenen a construir nous significats de la realitat que els envolta a partir de l’exploració de l’entorn, la interpretació i el raonament. Poden experimentar els diferents usos dels llenguatges en un ambient favorable i acollidor; observar, escoltar, parlar, expressar, comunicar, interpretar, representar i crear.

En els espais el protagonista és l’alumne, la interacció que fa amb els materials o propostes presentades i la interrelació amb els altres. Els nens/es de P3 a P5 es barregen en aquesta activitat.