Festa del Càrdio

Divendres, per finalitzar el curs, vam fer la Festa del Càrdio. Aquest personatge ens ha acompanyat durant tot el curs i ens ha ensenyat hàbits saludables. Vam fer una gimcana pel pati i vam esmorzar un pintxo de fruites súper bo que ens van preparar els pares i les mares. Gràcies per la vostra col·laboració i ara només ens queda desitjar-vos que tingueu un BON ESTIU!

Infantil a les Jornades Esportives

El divendres passat, les nenes i els nens de p3, p4 i p5 vam participar a les Jornades Esportives realitzades al complex esportiu Les Comes. Allà ens vam trobar amb alumnes d’Educació Infantil de diferents centres educatius de l’Anoia i vam fer molt jocs. Vam gaudir d’un matí molt divertit!

1r: Vallfogona de Balaguer

Avui els alumnes de 1r estem visitant una granja de vaques, on realitzarem una sèrie de tallers relacionats amb els productes del camp. En les imatges podreu anar apreciant com s’ho estan passant de bé!!

Els oficis a P4

Aquest trimestre els reis lleons i les belles i les bèsties hem après moltes coses sobre els oficis. Gràcies a la participació d’alguns pares i mares, hem pogut veure en primera persona com es treballa en una fusteria i en un forn de pa, a més d’aprendre moltes coses sobre la feina de mestra, d’administrativa, d’empleada de supermercat, d’auxiliar d’infermeria i de monitor en una residència de salut mental. Estem molt contents per la vostra col·laboració. MOLTES GRÀCIES!

PD. Molt aviat trobareu el lipdub a la web! 😉

6è Projecte Cantània

Aquest any participem en el projecte Cantània,  els alumnes de 6è han estat preparant la cantata tot el curs amb la nostra mestra de música la Mercè. El tema de la cantata d’enguany és Joan Brossa, ja que coincideix també amb el seu centenari. Aquí… Llegeix més»

Audició d’un conte: “L’Àlex es maquilla”

El passat 23 de maig als alumnes de primer els van explicar un conte per a treballar la identitat de gènere. A través del conte “L’Àlex es maquilla” es treballa la construcció de la identitat de gènere, l’autoconeixement i l’acceptació de la diferència, com a mesura preventiva davant de possibles conflictes personals i de grup en relació a la identitat de gènere preestablerta i estereotipada.