DRACS I DIABLES a 5è!

Aquest curs l’escola Antoni Gaudí es transforma en tots els participants de la Festa Major!
Aquest curs fem un projecte anomenat Festa Major, cada classe va triar el seu nom i a 5è som els DRACS🐉 i els DIABLES👹.
Els alumnes i les alumnes han buscat molta informació sobre aquestes entitats al poble, després en petits grups han plasmat la seva informació en cartolines i ho han compartit amb els seus companys.

Estan molt engrescats amb aquest projecte, ja que han descobert informacions molt interessants sobre els DRACS i els DIABLES.

Cliqueu per veure 📸.