Decorem la nostra escola!

Com ja sabeu, aquest curs, tota l’escola treballa el projecte FESTA MAJOR 🎉que ha donat nom a les classes, i a més tots els infants han treballat els diferents elements característics de les festes majors.

Un dels treballs que han fet els alumnes ha estat decorar l’escola, cadascú ha fet una decoració al passadís amb la temàtica del nom de les seves classes. Ens ha quedat l’escola molt bonica, llueix moltíssim el treball de l’alumnat i dels docents, per això us volem convidar demà DIMECRES 1 de MARÇ a visitar la nostra escola, obrirem les nostres portes de 15:00h a 18:00h. Queda TOTHOM convidat!

Cliqueu per veure 📸