Decorem el nostre passadís!

Aquest curs les classes de l’escola reben noms de superherois i superheroïnes per començar amb el projecte de centre: “La lliga dels invencibles, el poder de fer grans coses”. Els GRANS de l’escola han decidit triar noms de superheroïnes per a representar les seves classes. Així doncs, l’alumnat de P6 ha començat decorant el passadís de forma relaciona amb la superheroïna triada, en aquest cas la classe de P6A ha triat TORMENTA, i la classe de P6B ha triat “LA VIUDA NEGRA”. Tenint en compte aquestes dues figures s’està fent un treball artístic espectacular per deixar l’escola preparada per aquest curs ple d’aventures.

Cliqueu per veure les fotografies.