CONFINAMENT

Benvolgudes Famílies,

El Departament d’Educació, seguint les instruccions del Departament de Salut, com a mesura excepcional per contenir el Coronavirus, tanca de moment fins divendres 27 de març tots els centres educatius.

Igualment ens han informat que estan treballant per elaborar unes instruccions per garantir que en cap cas, aquesta situació, perjudiqui a l’alumnat.

En el moment que tinguem més informació us la farem arribar, per aquest motiu us demanem que tingueu oberts els canals de comunicació amb l’escola, en el nostre cas el correu electrònic.

Si teniu qualsevol dubte ens podeu enviar un correu electrònic al mail de l’escola: escolaantonigaudi@agaudi.cat

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Una abraçada ben forta i cuideu-vos molt!!