CARTES AMB EL COR

Ens unim a la iniciativa” cartes amb el cor” que té com a finalitat fer més suportable la situació de tensió i angoixa que estan vivint als hospitals tant les persones ingressades com tot el personal sanitari (personal neteja, infermeres, auxiliars d’infermeria, tècnics de laboratori, tècnics d’imatge, zeladors, metges, administratives i voluntaris ). Ens demanen que els fem arribar els dibuixos, els poemes o les cartes que facin els alumnes, per fer una estança a tothom més càlida i propera.
Els hospitals que formen part d’aquesta iniciativa són: l’Hospital del Mar i l’Hospital Clínic de Barcelona.
Des de l’escola enviarem dibuixos. Per tant, us agrairíem moltíssim, en la mesura del que us sigui possible, que durant la propera setmana els vostres fills i filles fessin un dibuix, la temàtica és totalment lliure. Un cop fet li hauríeu de fer una foto i ens l’envieu al mail: families@agaudi.cat i nosaltres el dijous els enviarem a les adreces que ens han facilitat. Això ho farem cada dijous mentre duri el confinament.
Us animem a tots i totes a participar!!