BEQUES MENJADOR

BEQUES DE MENJADOR curs 2020/21

El termini de presentació de sol·licituds s’ha establert de l’1 de juny al 19 de juny .

Com la situació actual no permet el desplaçament dels pares amb normalitat, si no ho han pogut entregar al centre escolar, ho podran fer mitjançant instància electrònica directament al Consell Comarcal de l’Anoia o presencialment al Consell Comarcal de l’Anoia amb cita prèvia fins el 30 de setembre de 2020.

Enllaç per presentar via electrònica: INSTÀNCIA TELEMÀTICA

Si voleu fer la sol.licitud a l’escola cal demanar cita prèvia . No s’atendrà ningú sense haver demanat amb antel·lació cita prèvia.

Com podem demanar cita? Trucant al telèfon de l’escola 938044549 de 9h a 13h a partir del dilluns dia 1de Juny. Haureu de porta tota la sol.licitud omplerta juntament amb la documentació que demanen.

Per aquest nou curs hi ha DOS TIPUS D’IMPRESOS per la sol·licitud:

Model 1: Servirà per totes aquelles persones que ja van demanar l’ajut el curs passat (tant és el resultat que van obtenir). Aquest document és una declaració responsable on indiquen  que totes les dades del curs passat segueixen vigent i per tant no hauran de adjuntar cap documentació

Model 2: Servirà per totes les noves sol·licituds i per les que tenen variacions amb la documentació presentada el curs passat (canvi de padró, separació dels pares…).

Us adjuntem tota la informació i les sol·licituds que heu de porta omplertes. Només cal que cliqueu al damunt.

CONVOCATÒRIA 20/21

BASES AJUTS

CAMPANYA BEQUES

MODEL 1