BEQUES I AJUTS MATERIAL ESCOLAR 2020-21

L’Ajuntament de Santa Margarida promou uns Ajuts per Despeses d’Escolarització. Com a novetat aquest any, a més de l’ajut que oferia amb llibres de text, també es contemplaran ajuts de quota de material escolar en l’etapa d’Educació Infantil i ajuts en la quota de reutilització de llibres a primària. Tot i que algunes famílies ja teniu resolt el tema del pagament de quotes de material i reutilització per al proper curs, us animem a demanar l’ajut, i en el cas que se us sigui adjudicada, l’escola us farà el retorn de la quantitat assignada.

Pel que fa a secundària, s’oferiran ajuts per l’adquisició del chromebook i les llicències digitals.

El termini de presentació és de l’1 al 20 de juliol. En cas que necessiteu ajuda o tingueu algun dubte, us podeu adreçar a l’Ajuntament mateix o trucar al telèfon de Serveis Socials al 93 804 09 09.

En els documents adjunts també hi trobareu un document informatiu on s’especifiquen les quotes de material i reutilització que es demanen per al proper curs.

Per accedir a la sol·licitud de presentació i els criteris de valoració, puntuació i resolució d’aquests ajuts a l’escolarització heu de clicar.

SOL·LICITUD DE PRESENTACIÓ

INFORMACIÓ RESOLUCIÓ DESPESES