A la comunitat de grans ens visiten els Mossos d’Esquadra!

Al llarg de la setmana, a l’escola, hem rebut la visita d’un membre del cos de Mossos d’Esquadra amb el motiu de fer un taller amb els nens i les nenes de la comunitat de grans. El taller anava enfocat a l‘assetjament escolar i a la seva prevenció. Ens va parlar sobre el respecte, a fer-nos responsables dels nostres actes i la implicació que té tractar malament als companys i companyes de l’escola. Ha estat una xerrada molt interessant per a tots i totes, ja que és un tema que cal tractar i treballar, aquest taller ha estat una bona manera de conscienciar a l’alumnat.

P4 “Tots iguals, tots diferents”

P5 ” Internet segura”

P6  “Prevenir l’assetjament entre iguals”.