6è Projecte Cantània

Aquest any participem en el projecte Cantània,  els alumnes de 6è han estat preparant la cantata tot el curs amb la nostra mestra de música la Mercè. El tema de la cantata d’enguany és Joan Brossa, ja que coincideix també amb el seu centenari. Aquí us anirem deixant les fotos que farem el dia d’avui. Estem realment il·lusionats ja que sabem que els resultats seran espectaculars!!Avui cantarem a l’auditori de Barcelona amb un total de 800 nens i nenes aproximadament d’altres escoles d’arreu de Catalunya!!