Diagnosi

La diagnosi de la digitalització de l’Escola Antoni Gaudí s’ha realitzat al llarg del curs 2021/22 a través de la comissió d’estratègia digital de centre (CEDC) mitjançant enquestes, recollida de dades i contrast de resultats. Els membres d’aquesta comissió, encapçalats per la Coordinadora Digital del Centre amb la supervisió del mentor digital, han recollit les dades obtingudes durant la diagnosi de centre amb l’objectiu de sotmetre-la a debat i anàlisi crític per arribar a desenvolupar una estratègia digital de centre pròpia i organitzada, que seqüenciï el desenvolupament de la competència digital al llarg de tots els cicles tenint en compte les diferents competències de l’àmbit digital.

Des de la comissió, per tal d’obtenir uns resultats fiables, s’ha realitzat una diagnosi completa tenint en compte tota la comunitat educativa (Equip directiu, Mestres, Alumnat i Famílies). Aquests resultats s’han obtingut a través d’instruments diversos:

• Enquesta sobre la Competència Digital Docent (Mestres).

• Recollida de dades.

• Enquesta Eina Selfie (Equip directiu, Mestres i Alumnes).

• Enquesta Eina Selfie For Teachers (Mestres).

• Entrevistes (Mestres i Famílies).

La comissió, a partir de l’anàlisi de les dades recollides, ha elaborat un document a on es recullen els punts forts i febles amb la finalitat de fotografiar el nivell maduratiu digital actual per a establir i prioritzar els objectius a assolir durant els propers cursos.

A continuació us compartim el document.

DOCUMENT DIAGNOSI SELFIE