1r – SOM LA CLASSE DEL CAVALL BERNAT

Ja fa unes setmanes que els nens i nenes de 1r hem començat el projecte del nom de la nostra classe. Amb l’arribada del follet Bernat i un seguit d’enigmes hem pogut descobrir que el Cavall Bernat és una agulla de la Muntanya màgica de Montserrat. També hem descobert que podem veure la muntanya de Montserrat des de la finestra de la classe!

A més, hem après que per poder pujar a dalt de tot del Cavall Bernat cal ser un bon escalador o escaladora. Per això, ens hem convertit en escaladores per un dia!

Aquí us deixem les fotos:

A 4t descrivim el paisatge

Durant aquestes setmanes hem estat treballant la descripció del paisatge i per això, que millor que mirar per la finestra i observar el nostre entorn més proper i el paisatge tan bonic que tenim!!! 👀🌻🌳🍂

Per això, hem hagut de mirar una estona i escriure tot el que veiem des de les finestres de la nostra classe. Ens han quedat unes descripcions genials i, a més, hem après a observar atentament tot el que ens envolta.

 

Castanyada a 5è

El divendres passat vam celebrar la Castanyada a l’escola.

Al matí vam fer tallers, en els quals vam realitzar una carabassa🎃i un gat😺, després els de 6è ens van representar una petita obra de teatre sobre la castanyada i finalment vam baixar al pati a menjar castanyes🌰🌰🌰🌰 i a jugar. A la tarda vam fer sessió de cinema📽️. Va ser un GRAN dia!

Cliqueu les imatges per veure totes les fotos.

LA CASTANYADA A 6è !

El passat divendres els i les alumnes de l’escola van gaudir de la festa de la CASTANYADA. 

Els nens i nenes de 6è van representar una petita obra de teatre als seus companys d’escola. Els petits van rebre la visita dels castanyers i  les castanyeres representant diferents versions del conte.
Després de molt treball i nervis per part dels i les alumnes de 6è van sortir unes obres de teatre molt divertides que van agradar molt als companys i les companyes.

A més, durant la setmana vam fer algunes manualitats relacionades amb HALLOWEEN!

Cliqueu la imatge per veure més.

 

Castanyada a 4t

Avui els i les alumnes de l’escola hem celebrat la castanyada!!

Concretament a 4t hem fet dues manualitats: un gat 🐱 i una carabassa.  Després han vingut un grup d’alumnes de 6è i ens han representat una petita obra de la castanyada i, per últim, hem baixat al pati i hem menjat unes castanyes boníssimes!! 🌰🌰🌰

Clicant a la imatge, podeu veure com ens ho hem passat celebrant la castanyada!!

 

Castanyada a 1r

Ahir la Castanyera ens va deixar una caixa tancada amb un candau i ens va proposar un repte, havíem d’aconseguir obrir-la resolent diferents activitats utilitzant la lògica, la concentració, les matemàtiques i la lectoescriptura. Avui hem pogut obrir-la i quina sorpresa!Hi havia una nota de la Castanyera que ens convidava a menjar castanyes torrades i ens proposava una manualitat molt divertida.

A mig matí hem rebut la visita dels més grans de l’escola que ens han representat el conte de la Castanyera i el Marrameu. Hem cantat i ballat amb ells i després ens han acompanyat al pati a menjar les castanyes. Estaven molt bones!!! Finalment hem acabat el dia amb sessió de cinema.

Aquí podeu veure que bé que ens ho hem passat!