Taller, l’esmorzar és la clau, amb els nens i nenes de 1r

Ahir, els nens i nenes de la classe del Cavall Bernat vam participar d’un taller on ens van parlar de la importància d’un bon esmorzar per començar amb forces el dia! Mitjançant el joc vam conèixer la importància de menjar diferents tipus d’aliments com ara les fruites, els cereals i els làctics! Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses.

A continuació us deixem algunes fotos de l’activitat.

Rugby a 4t!

El dimecres passat, els i les alumnes de 4t i 5è vam anar a l’estadi municipal de futbol Sant Maure i vam fer una activitat de Rugby de l’Anoia Rugby Club. 🏈🏈

Si mireu les fotos, podreu veure com de bé ens ho vam passar!!

Sortides 3r

Aquest últim més els i les alumnes de 3r hem fet dues sortides. Primer vam anar a visitar les Coves de Collbató per treballar el projecte de la Terra. I la setmana passada vam anar al teatre a veure l’espectacle QUOTIDIAFONISMES i vam poder veure com convertien objectes quotidians en instruments. Toqueu cada imatge per veure les fotografies corresponents a cada sortida.

COVES COLLBATÓ

TEATRE IGUALADA

Visita ADF a 4t

Aquesta setmana ens ha visitat a l’escola un voluntari de les ADF i ens ha explicat com treballen. A més, ens ha ensenyat com és la roba que es posen per anar a auxiliar als bombers i hem vist alguns vídeos gravats per ell mateix enmig de l’incendi!!

Ha sigut molt interessant!

Gràcies per salvar els nostres boscos!!