Concert de NADAL 4t
17/12/21El passat dimarts va ser el concert de NADAL dels grans de l’escola. Concretament, l’alumnat de 4t va recitar un poema en castellà, titulat el invierno❄🌨, i van cantar tres cançons: venen els reis 👑👑👑, els quatre elements 🔥💧🌪 i Santa Claus is coming to town 🎅.
Va ser un dia molt bonic, esperem que vosaltres el gaudíssiu tant com ho vam fer nosaltres!!
Cliqueu la imatge per veure totes les fotos i vídeos. 📸
Concert de NADAL 5è
17/12/21CONCERT DE NADAL 6è
17/12/21Ens connectem amb la Piki
09/12/21Un cop al mes, els nens i nenes de primer ens connectem on-line amb la Piki que és una conta-contes molt divertida que ens explica moltes coses interessants. Aquest matí ens ha explicat un conte molt bonic que es deia “Sopa de pedres”. La Piki també ens demana que fem tasques i les hi ensenyem a la propera connexió. Aquesta vegada ens ha manat que construïm un “memory” amb els personatges que sortien al conte. Esperem amb moltes ganes la pròxima connexió! 
Decorem el passadís a 4t
03/12/21Poemes Nadal 5è
03/12/21ENS PREPAREM PEL NADAL!
29/11/214t – Visita dels Agents Rurals
26/11/21Programem a Informàtica – 5è
26/11/21A Informàtica l’alumnat de 5è està aprenent a programar amb l’Scratch 👩💻🧑💻👨💻
Cliqueu la imatge per veure les fotos 📷⤵











