Concert de NADAL 4t

El passat dimarts va ser el concert de NADAL dels grans de l’escola. Concretament, l’alumnat de 4t va recitar un poema en castellà, titulat el invierno❄🌨, i van cantar tres cançons: venen els reis 👑👑👑, els quatre elements 🔥💧🌪 i Santa Claus is coming to town 🎅.

Va ser un dia molt bonic, esperem que vosaltres el gaudíssiu tant com ho vam fer nosaltres!!

Cliqueu la imatge per veure totes les fotos i vídeos. 📸

Concert de NADAL 5è

El dimarts va ser el concert de NADAL dels GRANS de l’escola. Les i els alumnes de 5è van llegir uns poemes que van fer a castellà, van cantar dues cançons en català i una en anglès. Va ser tot un èxit! 🎤🎶🎹🎄🌟

Cliqueu la imatge per veure totes les fotos. 📸⤵

CONCERT DE NADAL 6è

El passat dimarts els més grans de l’escola, els nens i les nenes de 6è, van fer el concert de NADAL ! Després de molta preparació i esforç van gaudir molt cantant, a més va ser molt bonic tenir a les famílies una vegada més com a públic.

Cliqueu la imatge per veure més, també trobareu vídeos.

 

 

 

 

Ens connectem amb la Piki

Un cop al mes, els nens i nenes de primer ens connectem on-line amb la Piki que és una conta-contes molt divertida que ens explica moltes coses interessants. Aquest matí ens ha explicat un conte molt bonic que es deia “Sopa de pedres”. La Piki també ens demana que fem tasques i les hi ensenyem a la propera connexió. Aquesta vegada ens ha manat que construïm un “memory” amb els personatges que sortien al conte. Esperem amb moltes ganes la pròxima connexió!

Decorem el passadís a 4t

Durant aquestes setmanes els i les alumnes de 4t hem estat decorant el passadís, tenint en compte el nom de la classe. Ens hem convertit en Agents Rurals i en les ADF.

Per veure com hem treballat i com ens està quedant el passadís, podeu clicar la imatge.