Visita als DRACS i DIABLES de Montbui!

L’alumnat de 5è va fer una visita als Dracs🐲 i als Diables 👹de Montbui, van anar caminant fins al nucli antic de Montbui. Un cop allà ens van rebre a l’Ateneu on van poder veure i posar-se el drac petit que surt amb el grup dels diables, també van veure el drac més gran al magatzem. A més a més, un integrant del grup dels diables va fer una explicació sobre tot el relacionat amb els diables: vestuari, forques, balls…

Va ser molt emocionant pels nostres dracs i diables poder veure-ho tan a prop, i poder comprovar que la seva investigació va ser molt encertada.

Cliqueu per veure 📸

2n- Fem una exhibició casetellera

El divendres passat, la classe dels castellers i castelleres, vam preparar una exhibició castellera per tot el grup de mitjans. Vam fer pilars de dos gràcies a la col·laboració de nens i nenes de quart i vam reproduir diferents figures humanes.

Aquí us deixem algunes imatges i vídeos de la nostra diada castellera! (cliqueu a la foto per veure’n més)

Taller: “Vaig net i estic content”

El dimarts 7 de març, l’alumnat de 4rt de primària vam fer un taller molt interessant sobre els hàbits d’higiene que cal tenir en compte.

Vam aprendre moltes coses sobre la higiene corporal, com ens hem de rentar bé, de quina manera ens podem desfer de moltes bactèries, i diferents explicacions que ens va agradar saber.

Per acabar, ens van ensenyar a fer pasta de dents casolana, una activitat on ens ho vam passar d’allò més bé.

Fent clic a la imatge, podreu veure les fotografies.📸

FESTA MAJOR DEL GAUDÍ!

El passat divendres l’escola va tancar el seu projecte de FESTA MAJOR amb una cercavila pel poble. Tota l’escola es va implicar amb aquesta cercavila, va ser una tarda molt emocionat per a tothom.
Vam gaudir de rebre a convidats com els capgrossos Maure, Margarida i Bou, el Gegantó Bufonet i els Reis de Vistalegre, també van participar els Dracs i Diables de Montbui, la Pia i el Tomeu, els Dimonis de Capellades, i els músics de l’Institut.

Abans d’aquesta cercavila els i les alumnes han fet una molt bona feina per poder tenir-ho tot preparat, i la veritat estem molt contents amb el resultats. També volem esmentar a totes les famílies que van fer un cop de mà amb les disfresses i amb el maquillatge, i per suposat que van ser el nostre públic divendres.

Cliqueu per veure 📸 dels grans.

2n – Visitem els Moixiganguers

Ahir, els nens i nenes de la classe dels castellers i castelleres vam poder anar a visitar els Moixinganguers d’Igualada. Ens van obrir les portes de casa seva, i ens van explicar un munt de coses sobre els castellers. Els vam poder fer una entrevista que portàvem preparada i vam poder participar d’un taller de fer castells. Ens vam posar la faixa i ens vam convertir en castellers i castelleres per un dia!

Va ser una experiència molt divertida. Moltes gràcies Moixiganguers!

Si cliqueu a la foto podreu veure més imatges

Decorem la nostra escola!

Com ja sabeu, aquest curs, tota l’escola treballa el projecte FESTA MAJOR 🎉que ha donat nom a les classes, i a més tots els infants han treballat els diferents elements característics de les festes majors.

Un dels treballs que han fet els alumnes ha estat decorar l’escola, cadascú ha fet una decoració al passadís amb la temàtica del nom de les seves classes. Ens ha quedat l’escola molt bonica, llueix moltíssim el treball de l’alumnat i dels docents, per això us volem convidar demà DIMECRES 1 de MARÇ a visitar la nostra escola, obrirem les nostres portes de 15:00h a 18:00h. Queda TOTHOM convidat!

Cliqueu per veure 📸

 

Els GRANS juguen a RUGBY

Els grans de l’escola van anar al camp de futbol del municipi per rebre unes activitats d’aprenentatge d’un esport col·lectiu, el RUGBY🏈.
Aquestes activitats van ser dirigides per entrenadors de l’Anoia Club Rugby, va ser un matí molt dinàmic, on van aprendre diferents tècniques i tàctiques de l’esport i a més s’ho van passar molt bé.
Aprofitant l’espai amb els i les mestres de l’escola van realitzar altres jocs en grups, d’aquesta manera van acabar de gaudir el matí fora de l’escola.

 

Cliqueu per veure📸

L’alumnat de 6è al MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA.

La darrera setmana l’alumant de 6è va anar al MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA, allà van participar en un taller anomenat “del silex al xip”. Aquesta visita els va ajudar a recordar totes les etapes de la història treballades a l’escola.
Els va agradar moltíssim la visita i el taller, per acabar el dia van gaudir d’una estoneta al Parc de la Ciutadella, on van dinar, i més tard jugar.

Cliqueu per veure 📸