3rs – SETMANA DE L’EXPLORADOR
12/03/22Durant la setmana de l’explorador🔍, vam sortir en un entorn natural🌳 proper a nosaltres. Vam poder divertir-nos junts a l’aire lliure i vam complir la missió✅ que tenien encomanada.
En primer lloc, vam construir nius🐦 amb diferents elements naturals que ens vam trobar a la natura.
Seguidament, vam poder gaudir d’un esmorzar🍏 saludable en grup.
I finalment, vam buscar animals amagats🐌 pel bosc.
A més a més, no vam marxar d’allà fins que vam jugar, explorar la zona i aprendre sobre la naturalesa.
Cliqueu a la imatge per veure més.
LA PRIMERA CAMA DE LA VELLA QUARESMA!
11/03/22Set cames té la Vella Quaresma i una cada divendres li traurem per ajudar-la a caminar!
Avui, els nens i nenes d’educació infantil, ens hem trobat per treure la primera cama a la Vella Quaresma. Abans de fer-ho li hem cantat la seva cançó i, la Vella Quaresma, a qui li agrada molt la tranquil·litat, ens ha recordat que hem de procurar fer silenci.

SETMANA DE L’EXPLORADOR A EDUCACIÓ INFANTIL
11/03/22Aprofitant la sortida dels exploradors, durant la setmana, hem estat preparant menjadores pels ocells.
Dimecres, els cavallets i les estrelles de mar vam sortir a fer d’exploradors del nostre entorn; ens vam trobar amb diferents animals: cavalls, gossos, ocellets… Vam veure un niu d’ocells un petit riu… . Durant la sortida, hem pogut posar en diferents arbres les menjadores que vam fer a l’aula perquè, així, els ocells s’alimentin!
Després d’esmorzar vam poder gaudir d’un parc que tenim ben a prop de l’escola! Ens ho hem passat la mar de bé!
Dijous, els ossos polars i els pingüins vam anar a fer d’exploradors fins a l’aeròdrom. Allà, per grups, hem deixat les menjadores d’ocells als arbres i hem recollit diferents elements naturals: pedres, troncs, flors, pinyes… Per acabar el dia de l’explorador hem creat mandales a partir dels elements naturals recollits durant la sortida.
Divendres, les granotes, vam arribar a l’escola amb moltes ganes de fer d’exploradors! Tots ben equipats vam sortir per l’entorn. Hem vist cavalls i diferents insectes: cucs, formigues, cargols…
Les nostres menjadores d’ocells les hem fet amb tubs de paper de vàter, crema de cacauet i menjar pels ocells. Mentre fèiem d’exploradors, n’hem pogut deixar als arbres del camí i també als arbres del pati de l’escola.
Robòtica a 5è
11/03/228 DE MARÇ DIA INTERNACIONAL DE LA DONA
10/03/22El passat dimarts dia 8 de març va ser el dia internacional de la dona i l’alumnat de 6è de primària van fer activitats relacionades amb la temàtica.
Van buscar informació amb les tauletes i després la van posar en comú per fer un mural, van conèixer més sobre la vida d’aquestes dones tan importants.
Teatre 8 de març – 4t i 5è
08/03/22Mitjans Recollim els Enciams!
07/03/22Bon dia famílies! El passat divendres els alumnes de mitjans vam anar a recollir els enciams🍃🍃🍃 que vam plantar a l’hort a començament de curs. Quina alegria recollir allò que has sembrat, regat i cuidat setmana rere setmana. Us deixem unes quantes fotos 📸 per a que veieu què macos estaven els enciams! I nosaltres 😛!!












