Aprenem jugant !

Aquesta setmana els i les alumnes de 6è aprenen jugant en grups. Treballen els països i les capitals d’Europa i ho fan participant en un concurs que realitzem a les aules. Estan molt motivats i s’ho passen molt bé.

Cliqueu la imatge per veure més.

3rs – SETMANA DE L’EXPLORADOR

Durant la setmana de l’explorador🔍, vam sortir en un entorn natural🌳 proper a nosaltres. Vam poder divertir-nos junts a l’aire lliure i vam complir la missió✅ que tenien encomanada.
En primer lloc, vam construir nius🐦 amb diferents elements naturals que ens vam trobar a la natura.
Seguidament, vam poder gaudir d’un esmorzar🍏 saludable en grup.
I finalment, vam buscar animals amagats🐌 pel bosc.

A més a més, no vam marxar d’allà fins que vam jugar, explorar la zona i aprendre sobre la naturalesa.

Cliqueu a la imatge per veure més.

LA PRIMERA CAMA DE LA VELLA QUARESMA!

Set cames té la Vella Quaresma i una cada divendres li traurem per ajudar-la a caminar! 

Avui, els nens i nenes d’educació infantil, ens hem trobat per treure la primera cama a la Vella Quaresma. Abans de fer-ho li hem cantat la seva cançó i, la Vella Quaresma, a qui li agrada molt la tranquil·litat, ens ha recordat que hem de procurar fer silenci. 

 

 

SETMANA DE L’EXPLORADOR A EDUCACIÓ INFANTIL

Aprofitant la sortida dels exploradors, durant la setmana, hem estat preparant menjadores pels ocells. 

Dimecres, els cavallets i les estrelles de mar vam sortir a fer d’exploradors del nostre entorn; ens vam trobar amb diferents animals: cavalls, gossos, ocellets… Vam veure un niu d’ocells un petit riu… . Durant la sortida,  hem pogut posar en diferents arbres les menjadores que vam fer a l’aula perquè, així, els ocells s’alimentin!  

Després d’esmorzar vam poder gaudir d’un parc que tenim ben a prop de l’escola! Ens ho hem passat la mar de bé!

Dijousels ossos polars i els pingüins vam anar a fer d’exploradors fins a l’aeròdrom. Allà, per grups, hem deixat les menjadores d’ocells als arbres i hem recollit diferents elements naturals: pedres, troncs, flors, pinyes…  Per acabar el dia de l’explorador hem creat mandales a partir dels elements naturals recollits durant la sortida.

Divendres, les granotes, vam arribar a l’escola amb moltes ganes de fer d’exploradors! Tots ben equipats vam sortir per l’entorn. Hem vist cavalls i diferents insectes: cucs, formigues, cargols…
Les nostres menjadores d’ocells les hem fet amb tubs de paper de vàter, crema de cacauet i menjar pels ocells. Mentre fèiem d’exploradors, n’hem pogut deixar als arbres del camí i també als arbres del pati de l’escola.

 

Mitjans Recollim els Enciams!

Bon dia famílies! El passat divendres els alumnes de mitjans vam anar a recollir els enciams🍃🍃🍃 que vam plantar a l’hort a començament de curs. Quina alegria recollir allò que has sembrat, regat i cuidat setmana rere setmana. Us deixem unes quantes fotos 📸 per a que veieu què macos estaven els enciams! I nosaltres 😛!!