EASTER EGG HUNT A INFANTIL
08/04/22Aquests dies, a l’hora d’anglès, els nens i nenes d’infantil, han après una tradició anglo-saxona d’aquestes dates: L’EASTER EGG HUNT
Aquests dies, a l’hora d’anglès, els nens i nenes d’infantil, han après una tradició anglo-saxona d’aquestes dates: L’EASTER EGG HUNT
Durant aquestes setmanes hem iniciat el projecte Antoni Gaudí, l’artista que dona nom a la nostra escola. Ens han proposat una sèrie de reptes relacionats amb Gaudí i amb la seva manera de projectar la naturalesa en les seves obres.
Hem fet mosaics, hem construït edificis amb material de classe, hem fet una expressió escrita sobre Gaudí, diverses comprensions lectores i també hem treballat els determinants a partir d’un text.
També vam anar a visitar el Parc Güell, on vam poder veure tot allò treballat i coses noves que vam descobrir sobre l’artista.
El dimecres 30 de març els nens i les nenes de la classe del Cavall Bernat vam anar a visitar la Biblioteca. La Marta, la bibliotecària ens va explicar un conte molt bonic que es titulava “La poma“. Després ens va explicar que a la biblioteca hi tenen milers de llibres i que ens els poden deixar sempre que volguem , només ens fa falta tenir un carnet per poder-los agafar, portar-los a casa nostra i tornar-los al cap d’uns dies. També ens va preparar diverses activitats, amb una temàtica comuna: les fruites, per fer en grups: trencaclosques dels mesos de l’any, joc del memory amb diferents fruites, llibres per observar i llegir i unes endevinalles sobre les fruites molt divertides.
A cadascú de nosaltres ens va donar un dibuix d’un ou de Pasqua perquè el pintéssim a casa i el tornéssim a la biblioteca per exposar-los.
Ens va agradar molt visitar la biblioteca i aprendre coses noves sobre ella. Gràcies Marta per compartir el teu temps amb nosaltres!
Els petits de l’escola estem aprenent, a través del projecte d’escola Programa SI, la importància de l’alimentació equilibrada🍏🍓🍆 i els bons hàbits saludables 🚵⛹🏃. Els seus protagonistes: el Càrdio ❤, en Nico i l’Olivia ens ensenyen de manera lúdica i propera a mantenir hàbits de vida adequats i durant tota la vida.
Gràcies a aquestes propostes, des de ben petits comencen a ser conscients de la importància de l’alimentació i l’exercici físic per cuidar el nostre cos. A més, l’hort de l’escola és un bon complement per a tots aquests aprenentatges!
Us deixem algunes de les propostes que hem anat realitzant!
El dijous 31 de març, l’alumnat de 5è va anar d’excursió a Barcelona. Vam visitar la Casa Batlló i després vam anar a veure La Pedrera, tot passejant pel Passeig de Gràcia. Vam agafar el metro per anar a veure també la Sagrada Família i dinar al parc que hi ha just al davant. Vam GAUDIR molt de l’excursió!! 😁👏🐉🌇
Bon dia famílies! 🌞🌞🌞 Avui els alumnes de 1r i 2ns marxem tot el dia a Barcelona 🌆🌆 a fer una visita al 💮 Parc Güell 💮. Estem molt emocionats/des😊😊 ja que podrem veure i gaudir d’aquesta obra arquitectònica de l‘Antoni Gaudí. Estigueu atents perquè durant el dia anirem penjant les 📸📸fotos que anem fent. Per accedir a l’àlbum cliqueu a la imatge de sota.