A P5 ens encanten els racons de matemàtiques!

Algunes de les sessions de matemàtiques les dediquem a fer racons. Com sabeu, són diferents propostes a l’aula amb les quals treballem en petit grup de manera més autònoma. Els que avui us mostrem, de caràcter més lúdic, ens permeten promoure i facilitar els aprenentatges, implicant tant la part personal com el reforç grupal.

Sabeu alguns dels punts que ens motiva a fer racons?

  • La motivació.
  • La cohesió de grup.
  • L’autoestima i l’autoconcepte.
  • Les eines democràtiques.
  • L’aprenentatge constructiu i significatiu.
  • Les estratègies comunicatives.
  • La resolució de conflictes.
  • La capacitat empàtica.

Podeu clicar a la 📷 per veure ➕ imatges.

Contes capgirats!

Aquesta setmana els i les alumnes de P2 hem pogut gaudir d’una sessió de contes capgirats, ens ha agradat moltíssim!! Cliqueu a la foto per poder-ho veure.

PRIMERS DIES DEL 2024 A PRIMER

Quines ganes de retrobar-nos teníem tots i totes després de les vacances de Nadal.
Només entrar a les aules, hem trobat uns regals que havien deixat els reis d’Orient: jocs de taula i puzzles que havíem demanat a les cartes que els vam donar quan van venir a visitar-nos a l’escola.
Ja els hem estrenat!
També hem fet unes activitats molt divertides per recordar i compartir vivències d’aquests dies de festa que hem passat amb la família i amics.

Per veure més 📸 feu clic a la fotografia.

A 4t CLASSIFIQUEM ELS ANIMALS

Comencem el segon trimestre amb moltes ganes i des de l’assignatura de medi ens hem endisat en el món dels animals. Hem estat classificant els diferents tipus d’animals segons diferents criteris d’una manera lúdica i divertida.

Segur que n’aprendrem moltes coses!!

Aquí us deixem l’enllaç perquè en mireu les fotografies!!

A Infantil obrim els regals dels Reis!

Quina bona manera de tornar a l’escola després d’aquests dies de vacances de Nadal! Els Reis van llegir les nostres cartes📩​ i ens han portat jocs🧩🎲 i joguines ​🚗​🏰🎯​ per compartir. Son genials🤩​🎁​!
Cliqueu a la 📸​ per veure’n ➕​

A més, ja teníem ganes de retrobar-nos amb els nostres amics i amigues👧👦🏽​!
Benvinguts i benvingudes al segon trimestre!✨​

A Infantil fem cagar el tió!

Avui els i les alumnes d’Infantil hem fet cagar el TIÓ  de l’escola i ens ha portat un munt de coses: bossetes🛍️​, neules i torrons😋 per a tothom!

Moltes gràcies tió! 😊​😍​

Famílies, només ens queda desitjar-vos MOLT BONES FESTES!!

Cliqueu a la 📸​ per veure’n ➕:

Tallers de Nadal

El primer trimestre ja s’acaba i el Nadal arriba, és per això, que els alumnes de P4, P5 i P6 van realitzar diferents tallers per acomiadar-nos i donar la benvinguda a les vacances de Nadal. Vam fer grups d’internivells per dur a terme les diverses activitats que van ser les següents: just dance, karaoke, cursa d’orientació, bitlles catalanes, cursa de pare Noel, postal de Nadal, origami i una manualitat per l’arbre de Nadal. Vam passar una molt bona estona tots plegats i ens ho vam passar d’allò més bé!

Cliqueu aquí per veure més fotografies:

Tallers i Patges a l’escola!

Aquest dimarts 19, tots els nens i nenes de I5, P1, P2 i P3 hem gaudit molt fent tallers i jocs de taula, hem ballat, hem creat fent plastilina, ens hem relaxat molt pintant mandales i hem construït amb Lego.

Després de compartir aquestes activitats tant divertides i interessants, hem rebut una gran sorpresa. HAN VINGUT ELS PATGES A L’ESCOLA!

Ha estat molt emocionant, els hem vist arribar amb cavall carregats de xocolatines per a tots i totes nosaltres i també els hi hem pogut entregar la carta demanant els que ens agradaria que ens portessin els Reis de l’Orient.

Si voleu veure lo bé que ens ho hem passat, feu clic al següent enllaç on hi trobareu les imatges d’aquest dia tan màgic.