PRIMER VISITA EL MUNICIPI

Els nens i les nenes de primer hem fet una sortida pel municipi aprofitant que a medi estem treballant els carrers.
Tot passejant hem anat fins al Mont-Aqua, al Mont-Agora, al Montmercat,…Al llarg del recorregut hem esbrinat molts noms de carrers que no coneixíem i també hem aprofitat per agafar algunes fulles de morera pels cucs de seda que tenim a les nostres aules.

Per veure més fotos 📸 feu click AQUÍ

P2 visitem l’hort!

Els alumnes de P2 hem fet una sortida a l’hort d’en Nil de Castellbell i el Vilar dins del programa de visites escolars a explotacions agrícoles i ramaderes, amb l’objectiu de promoure una alimentació saludable, equilibrada i sostenible entre els infants. Amb els nens i nenes hem pogut visitar l’hort i fer diferents activitats que ens han permès conèixer diferents hortalisses i fins i tot hem gaudit d’un petit tast.

Feu click per veure les fotos!

Infantil anem al COSMOCAIXA!

Dimecres els nens i les nenes d’Infantil👧🏻​👦🏽​ vam anar al Cosmocaixa i vam poder experimentar amb la ciència💡​a la sala Clik, veure animals🐟​ al Bosc Inundat🌳​💦​ i, fins i tot, tocar els ossos​🦴​ d’un dinosaure!

Cliqueu la 📸​ per veure’n➕​.

MITJANS CELEBREM SANT JORDI

Ahir els alumnes de 1r, 2n i 3r vam gaudir de la diada de Sant Jordi. Al matí vam anar a la plaça de l’ajuntament a llegir els nostres escrits davant els companys de totes les escoles del municipi. Quan vam tornar a l’escola vam realitzar una petita manualitat relacionada amb la Diada per decorar les nostres llars. A la tarda es va fer l’acte d’entrega de premis literaris i artístics i els ja tradicionals balls de I5, 3r i 5è. Va ser una jornada plena d’emocions, llibres i roses… Visca Sant Jordi!!

Celebrem SANT JORDI a Infantil!

Avui els nens i nenes d’Infantil 👦🏽​👧🏻 ​hem gaudit d’un conjunt d’activitats per celebrar Sant Jordi🌹🐉​! Al matí hem anat a escoltar un conte​📘​ a la Vinícola, de la mà de la contacontes Mònica Torra, i a la tarda hem celebrat el Certàmen Literàri📚​ al pati de l’escola. Cliqueu la 📸​ per veure’n➕​.

A més, hem creat els nostres propis contes, els quals us compartim a continuació:​

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI 📖​🌹​🐉​!

GRANS: DIADA DE SANT JORDI

Avui 23 d’Abril celebrem Sant Jordi a l’escola! Al matí hem anat a veure les paradetes que hi ha a la plaça Cal Font a Igualada. Hem pogut veure moltes roses de tota mena i molts i molts llibres. Hem pogut agafar idees del llibre que ens agradaria tenir a casa i a més, hem comprat llibres per llegir a l’escola! Ha estat un matí molt bonic.

A la tarda hem celebrat el certamen literari de dibuix i de literatura, on hem repartit els premis als guanyadors i guanyadores de cada classe. A més a més, també hem pogut gaudir d’uns balls que ens han regalat algunes classes de l’escola!

Ha estat un dia fantàstic!

Bona Diada de Catalunya a tothom!!!!!

Aquí trobareu el recull de FOTOS.


A 3r Classifiquem les plantes.

Aquesta setmana a tercer estem estudiant les característiques de les plantes. Com a activitat significativa vam sortir al pati per observar i classificar les fulles de les plantes que tenim al pati de l’escola.

Us deixem un petit recull de fotos sobre l’activitat.

I4 i I5 anem al teatre!

Aquesta tarda els infants d’I4 i I5 hem anat a veure l’obra de teatre🎭​ “Els 4 desitjos de la Chloe“✨​​ al MontÀgora. Ha sigut molt emocionant veure fades🧚🏾​🧚🏼‍♀️​ i les joguines cobrant vida!

Moltes gràcies alumnes de l’Institut Milà i Fontanals🙏🏼​😍​!

Cliqueu la 📸​ per veure’n ➕​: