Gràcies per tot, Nerea!

Durant aquest curs, la Nerea ha fet les pràctiques a la nostra escola amb els nens i nenes d’Educació Infantil. Ha estat fantàstic poder compartir tot aquest temps amb ella!😍

Nerea, esperem que hagis gaudit​✨​ tant com nosaltres d’aquesta experiència. Gràcies​😘​ per tot, ha estat un plaer!

Cliqueu a la 📸​ per veure’n➕​:

A P4 EXPERIMENTEM AMB LANDART

L’alumnat de P4 aquesta setmana hem realitzat una activitat d’Arts and Craft molt xula! Hem creat les nostres pròpies mandales amb material natural (fulles, pedres, fusta, petxines, troncs…).  Aquesta tècnica es diu LandArt.

Sempre que hem fet mandales les havíem de pintar i aquest cop les hem creat nosaltres. Ho hem fet per grups i ens ho hem passat d’allò més bé.

Primer vam pensar com voldríem que fos la nostra mandala, fent diferents composicions i al final van sortir-ne unes de ben boniques i creatives.

Aquí teniu un recull de fotografies.

 

 

A P1 ENS VISITA LA PIKI!

Aquest matí l’alumnat de primer hem tingut una visita molt especial que feia dies que esperàvem. Ha vingut la Piki a les nostres aules!

Li hem mostrat el racó que hem fet al llarg del curs amb totes les tasques que ens ha demanat. També li hem entregat un collaret que vam fer entre tots i totes amb paraules boniques.

La Piki ens ha explicat un conte molt divertit de la Valentina. Ens ha encantat.

Ens ha presentat els seus amics i amigues: el peix, la marieta, l’abella i la cuca de llum.

Gràcies Piki pels bons moments que ens has donat. Fins aviat!

Per veure més fotos 📸 feu click AQUÍ

25è ANIVERSARI

Dijous 25 d’abril vam realitzar la sortida general d’escola amb motiu del 25è ANIVERSARI del centre a Sant Cugat. Allà vam fer una gimcana relacionada amb els 25 anys de l’escola. Aquí us deixem totes les fotografies que vam fer aquell dia.

2ns: Sortida al LAB 0-6 de Manresa

Bon dia famílies! Divendres passat les/els alumnes de 2n vam anar al LAB 0-6 de Manresa a fer de científics. Allà vam experimentar amb un seguit de propostes científiques a on havíem de descobrir, observar, realitzar hipòtesis, manipular… Com uns autèntics/ques científics/ques! Després ens vam apropar al Parc de l’Agulla a dinar i gaudir de l’espai amb els companys/es. Va ser un dia… Eureka!

Us deixem el recull de fotos de la sortida (cliqueu la imatge).

 

 

 

Tallers organitzats pel Milà

Els i les alumnes👨‍🏫👩🏻‍🏫 del cicle formatiu d’Educació Infantil de l’institut Milà i Fontanals han vingut a l’escola amb unes activitats🔦✨🧚🏼🎨🖌️🧼🌺❄️ molt interessants i divertides per a tot Infantil.

Ens ha agradat molt, moltíssimes gràcies🙏!

Cliqueu la 📸​ per veure’n➕​.

P4 TREBALLEM LES PLANTES

L’alumnat de P4 hem estat treballant els éssers vius. Vam començar amb les persones, tot seguit els animals i,  finalment, les plantes.

Hem observat que tots els éssers vius fem tres funcions vitals: nutrició, relació i reproducció. Mitjançant la funció de nutrició, els organismes obtenim la matèria que necessitem per mantenir i renovar les nostres estructures, i l’energia per poder realitzar les funcions vitals. Cada grup d’ésser viu ho fa de maneres diferents.

Per treballar-ho, hem dut a terme diferents activitats: genially, jocs i un lapbook molt bonic i vistós.

Aquí teniu un recull de fotografies del lapbook de les plantes que hem elaborat.

FOTOS