La tardor ha començat i la CASTANYERA ha arribat!
23/10/23Avui hem arribat a l’escola i ens hem trobat una gran sorpresa🎉!
Ja tenim aquí a la CASTANYERA👵🌰 i el MARRAMEU😸!
Amb la seva arribada també donem la benvinguda a la TARDOR! 🍁🍂

Avui hem arribat a l’escola i ens hem trobat una gran sorpresa🎉!
Ja tenim aquí a la CASTANYERA👵🌰 i el MARRAMEU😸!
Amb la seva arribada també donem la benvinguda a la TARDOR! 🍁🍂

La música🎶 pren un paper molt important en el desenvolupament integral de l’infant a nivell psicomotor, cognitiu i emocional💆🏽💆♂️, i és per això que forma part del nostre dia a dia.
Aquest any els d’I4 i els d’I5 ens estrenem i anem a l’aula de música de Primària 🎸🥁🎹 i ens encanta!
Aquí us ensenyem algunes de les activitats que duem a terme: cantem🎤, escoltem👂, ballem🕺, imaginem🎺, ens expressem🎙️, improvisem, gaudim😀i descobrim👀 el món que ens envolta a través de la música🎵!


I3 A I3B


I4 A I4B

I5
Ahir dimarts dia 10 els alumnes de I5 i P4 van anar al Sindicat de Pagesos a buscar planter per l’hort de l’escola. Un cop allà ens van explicar a què es dedicaven i què tenien en el seu establiment. També ens van ensenyar les diferents plantes i finalment vam comprar diverses hortalisses i plantes aromàtiques per cultivar i cuidar entre tots. Les que vam escollir van ser, pastanagues, enciam, bròquil, faves, sàlvia i orenga.
Clica per veure més fotografies.
Amb l’alumnat d’I4 hem repassat els colors i els animals amb el conte de “🐻Brown bear, brown bear, what do you see👁️👁️?“.
Si cliqueu a la 📷 podreu veure alguns racons d’activitats i el procés de creació del nostre propi llibre📖 per a què us el puguin explicar a casa🏠!
Aquí teniu el conte online.
Els nens i nenes d’I3 ja han començat anglès i els encanta! La 🍌Banana Monkey 🐒 és la nostra mascota d’English i ja ens ha ensenyat a dir “Hello”👋 i a mirar el temps⛅.
A més, hem començat les emocions 😀☹️😲😡 amb aquesta cançó.
Cliqueu a la📷 per a veure’n més:
Per fi hem començat el curs i aquí us deixem algunes imatges dels nostres primers dies 🤩.
Els nens i nenes d’I3 hem passat els primers dies d’adaptació i coneixença de l’escola🏫 , el pati i les nostres aules! De fet, ens ho hem passat d’allò més bé jugant a la cuineta, la caseta🏠, nines, cotxes🚗, plastilina, etc., pintant🖍 i coneixent-nos als uns als altres!
Els infants d’I4 hem agafat el curs amb molta força fent un munt d’activitats com jugar a enganxar gomets a la persona que es digui, hem ballat🎵, hem escoltat i mirat contes 📚, hem pintat🖌…
L’alumnat d’I5 també hem jugat amb puzzles🧩 i altres jocs 🎲, hem cantat i ballat🎶, hem llegit i escoltat contes 📚 i ens hem retrobat amb els nostres estimats companys i companyes!
Cliqueu a la imatge per a veure més 📸