Activitats de Nadal a 4t

Durant aquests últims dies del 1r trimestre, les i els alumnes de 4t hem estat realitzant un seguit d’activitats amb les que hem gaudit moltíssim!

Hem tornat a repetir el concret de Nadal davant dels mitjans de l’escola, hem fet uns JOCS NADALENCS, hem pensat un desig i l’hem penjat a l’olivera de l’escola i també hem fet la manualitat d’un ninot de neu.⛄

Clicant la imatge podeu veure diferents fotos sobre com han sigut aquests dies a l’escola. 📷

MOLT BONES FESTES!

FEM CAGAR EL TIÓ!

Avui ha estat un dia molt especial pels nens i nenes d’educació infantil! HEM FET CAGAR EL TIÓ! Estàvem molt emocionats i nerviosos però… mireu, mireu què ens ha cagat! Estem molt contents!

Hem de fer un especial agraïment a les Artesanas del Corazón per la seva col·laboració en aquest dia tant especial per a tots els nens i nenes!

MOLT BONES FESTES, FAMÍLIES!

Activitats de Nadal a 6è

Durant aquesta setmana a 6è es diverteixen fent diferents activitats nadalenques. Han pensat un DESIG i l’han penjat a l’olivera de l’escola, esperem que es compleixi ! També han participat en els JOCS NADALENCS on han gaudit de diferents proves: força, punteria, ball…etc.

Clicant a les imatges podeu veure més.

FOTOS DESIG DE NADAL                                                                                          FOTOS I VÍDEOS JOCS NADALENCS

2ns rebem als Patges

El passat divendres a la tarda vam viure un moment molt emocionant: vam rebre als patges a la classe! Els hi vam entregar la nostra carta de grup i vam estar una estoneta parlant amb ells. Us deixem una petita mostra del moment tan especial que vam gaudir.

Concert de Nadal de 1r

El dimecres 15 de desembre el grup dels Mitjans vam celebrar el Concert de Nadal al Montàgora. La nostra classe, Cavall Bernat, vam cantar les Nadales «Amb la llum del fanalet» i «Una estrella jo faré» i la cançó en anglès «Santa». També vam recitar el poema «El caganer» acompanyats de música de fons. Ho vam fer molt bé i ens vam divertir molt!

Decorem el passadís!

La classe del Cavall Bernat ja tenim enllestit el mural del passadís. Hem fet un gran formiguer on hi caben 22 formigues, una de cada alumne, amb els seus camins subterranis plens de reserves de menjar per passar l’hivern. També hi hem fet un hort amb diferents verdures: pastanagues, cebes, tomàquets, enciams,…. A més d’això també hi tenim diversos animals com eriçons, saltamartins, libèl·lules, una família de conills, cucs de terra,….

Nadal a 5è

Aquests dies hem fet moltes activitats de NADAL, un fanalet, una postal, una figureta de fang, jocs esportius nadalencs i hem penjat els nostres desitjos a l’olivera de l’escola.

Bones festes! 🎄✨🎁🎅🌟

Cliqueu les imatges per veure totes les FOTOS⤵📸

Concert de NADAL 4t

El passat dimarts va ser el concert de NADAL dels grans de l’escola. Concretament, l’alumnat de 4t va recitar un poema en castellà, titulat el invierno❄🌨, i van cantar tres cançons: venen els reis 👑👑👑, els quatre elements 🔥💧🌪 i Santa Claus is coming to town 🎅.

Va ser un dia molt bonic, esperem que vosaltres el gaudíssiu tant com ho vam fer nosaltres!!

Cliqueu la imatge per veure totes les fotos i vídeos. 📸