Recapte d’aliments per a les protectores d’animals

La nostra escola ha recaptat a prop de 800 kg de menjar per a gossos i gats abandonats. La iniciativa de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) del centre, coincidint amb la festa dels Tres Tombs de la ciutat, ha estat tot un èxit.
Representants de l’AFA, juntament a un grup d’alumnes i el director del centre han lliurat aquest divendres els aliments recollits a portaveus de les protectores que treballen voluntàriament al municipi: Protectora d’Animals de Tàrrega, TarreGATS, El gat sense botes i La Barretina Felina.
La carreta que va elaborar l’AFA del col·legi, per a la festa dels Tres Tombs, portava per lema L’amor no es compra, adopta! i pretenia fomentar les adopcions de gossos i gats. Mentre preparaven la carreta van tenir la idea d’organitzar un Gran Recapte d’aliments per a gossos i gats. També està previst que facin donació de dues casetes de fusta, construïdes per la carreta, a la Protectora d’Animals de Tàrrega.
A més, durant aquesta setmana, el Cicle Inicial ha treballat a classe el conte El Teo, un caçador de somnis, escrit per voluntàries de la Protectora d’Animals de Tàrrega i que pretén fomentar el respecte als animals i les adopcions.