NOTÍCIES PRIMERA SETMANA DE CURS!!

Aquesta setmana hem fet moltes coses divertides, el primer dia d’escola quan vam arribar a classe ens vam saludar per que amb alguns nens i nenes no ens havíem vist en tot l’estiu.

Després de haver-nos saludat vam anar  cap a la sala polivalent de l’escola, allí hi havia una motxilla  cohesionadora que a dintre hi havien uns sobres amb activitats que teníem que completar en equip.

El dimarts vam explicar com ens havia anat el estiu,  generalment ens havia anat a tots molt bé, un estiu fantàstic però amb ganes de començar l’escola. Al cap de una estona vam anar tirant cap a la piscina municipal i allà vam fer activitats aquàtiques amb la Nuria Guiu. Ens ho vam passar genial!!!

El dimecres ens vam ajuntar amb l’altra classe i vam parlar sobre les normes escolars i el respecte entre nosaltres i les profes. Al acabar el pati, ens vam tornar a ajuntar amb l’altra classe per parlar sobre com recolliríem diners  a la fira de tardor pel nostre viatge de final de curs.

El dijous després de pati vam anar cap a la sala polivalent i el pare de l’Arç (el Pepe) ens va venir a fer unes fotos de photocall, que creiem que han quedat súper divertides.

(Ja us les ensenyarem mes endavant).

Divendres (avui) hem decidit com decoraríem la classe. Al cap  d’una estona hem fet un cercle  de paraula de com volíem que anés el curs i els nostres propòsits escolars.

L’alumnat de 6è

QUERALT I CHLOE