Reutilització de llibres

La nostra escola disposa d’un programa de reutilització de llibres de text que té una gran acollida, ja que redueix l’impacte econòmic per a les famílies i serveix per concienciar en la reutilització a més de reduir l’impacte ambiental.

El programa està gestionat entre l’escola i l’AFA, on ens encarreguem de revisar els llibres, folrar-los, si cal, i preparar els lots pels alumnes, de tal manera que els trobin disponibles al començament de curs.

Cada any, rebeu a final de curs la informació respecte aquest programa on s’indica que cal fer per poder adherir-se al programa i la quota que cal pagar per la reutilització, que s’ha d’ingressar al compte corrent de l’AFA.

L’acceptació del cobrament implica l’acceptació de les condicions de participació al programa de reutilització.