Salut

Els alumnes no han de venir a l’escola quan presentin:
Diarrea, vòmits, conjuntivitis, febre o qualsevol malaltia infecciosa.
Si algun alumne pateix un accident lleu durant el temps en el que es troba en el recinte escolar s’avisarà als pares, en cas de no localitzar-los se’n farà càrrec el professor/a o tutor/a o altre personal del centre per encàrrec de la direcció.
En cas que la urgència ho requereixi s’avisarà al CAP i es seguiran les seves instruccions. Si és necessari, en compliment del deure d’assistència el trasllat s’efectuarà per dos/dues mestres o persones adultes i s’avisarà als pares. Adjuntem document explicatiu:

Medicaments

No s’ha de portar cap tipus de medicament a l’escola. La normativa ve donada des de Sanitat.

En cas de ser necessària l’administració d’un medicament cal signar una autorització dels pares i del metge.