NOTÍCIA DE LA SETMANA: Erasmus

Aquesta setmana ens han donat una noticia molt bona,els alumnes 6è ens n’anem a fer un ERASMUS amb tres localitats: Torino, Le Mans i Pirkkala.

Dins de l’Erasmus s’han format tres grups i cadascun viatjarà a una ciutat diferent. Ens han deixat fer nosaltres els grups de 11 a 12 alumnes, també ens han dit amb qui anirem a la habitació (anirem separats nens, nenes, i professors). També estem preparant a l’hora d’anglès uns cartells per fer un vídeos i presentar-nos com a escola i també a la nostra comarca.

JOAQUIM I GIL.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *