Plantada d’arbres

Ahir, dimecres 8 de febrer, els alumnes de 4t vam anar amb autocar a les Franqueses. Vam participar, com totes les escoles, en l’activitat “Plantada d’arbres a les Franqueses”.

Abans de la plantada, vam fer uns jocs pels voltants de l’església  per conèixer les principals característiques de l’arquitectura medieval i la manera com vivien les monges en aquella època. Després vam esmorzar i quan ja vam agafar forces vam anar a plantar el nostre arbre per la bultra, que és com s’anomena aquí el bosc de ribera del costat del nostre riu Segre.

Ens van explicar els diferents arbres de la bultra, nosaltres vam plantar freixes. Vam aprendre que la major part de les peces dels carros es feien de fusta del freixe perquè és molt elàstica, lleugera i forta. Per la mateixa raó, molts mànecs sortien de les branques rectes i fibroses d’aquest arbre.

Ens ho vam passar molt bé!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *