Masterclass

El fet de ser una escola de màxima complexitat ens proporciona utilitzar la sisena hora per treballar algunes habilitats que dins l’horari més curricular serien difícils d’organitzar.

Els objectius prioritaris generals del projecte són els següents:

• Reduir el percentatge d’absències.
  • Aplicació transversal de les competències bàsiques mitjançant la creativitat i el pensament crític.
  • Potenciar la competència lingüística i comunicativa dels alumnes.
  • Potenciar i desenvolupar el pensament computacional

L’eix vertebrador és el d’aconseguir que els nostres alumnes sentin que són, que fan i creen mentre coneixen i valoren diversos oficis que els ajudaran a conèixer les seves pròpies inquietuds, gustos i futures orientacions laborals.

Les activitats es realitzen en tres tallers, Així doncs el nostres alumnes esdevenen periodistes, programadors i artistes al llarg d’un trimestre. Mitjançant aquest treball es pretén que la família participi i interactuï a casa amb els seus fills i filles.

S’inicien cada mes d’octubre i finalitzen a finals del mes de maig.

Tant a l’educació infantil com a l’Educació Primària es realitzen dues sessions setmanals.

Els objectius proposats s’assoleixen en funció de cada etapa i l’avaluació d’aquests objectius es realitza a través de rúbriques utilitzant els següents indicadors:

• Actitud i Comportament dins l’aula.
  • Elaboració del producte final