Reforestem els espais naturals de Balaguer

Dijous 1 de febrer, els alumnes de 4t vam participar, com totes les escoles, en l’activitat ‘Reforestem els espais naturals de Balaguer’.

Aquest any vam anar a plantar el nostre arbre al carrer de les Franqueses. Vam plantar matolls, arbusts i arbres d’espècies autòctones per millorar la biodiversitat i reforestar la zona d’entrada a la ciutat i vam aprendre quin és el procés de plantació.

Després vam esmorzar i amb autocar vam anar a les Franqueses. Vam fer El breakout “El tresor de les Franqueses” per conèixer l’arquitectura del complex, la seva història i la vida de les monges que van habitar el Monestir de Santa Maria de les Franqueses. I tot per obtenir una recompensa final!

Ens ho vam passar molt bé!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *