Padrins i padrines lectores

Avui dilluns dia 20 de gener hem donat inici a una de les activitats més important de l’escola, els Padrins i Padrines Lectores.

En aquesta activitats els nens i nenes de sisè i cinquè esdevenen padrins i padrines dels nens i nenes de primer i segon. Aquests últims, els fillols i filloles, seran acompanyants en el procés d’aprenentatge de la lectura.

És una de les activitats que més agrada als nostres alumnes, ja que adquireixen una responsabilitat per ajudar als més petits en tot aquest procés.

Com cada any l’activitat s’inicia amb una jornada inaugural en la que se’ls remarca la importància de la tasca a desenvolupar i es fa lectura d’un decàleg per esdevenir bon padrí i padrina de lectura. Posteriorment es criden les diferents parelles i dóna lloc a la signatura dels contractes de treball. A partir d’aquí i de manera quinzenal es realitzaran les diferents trobades de lectura.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *