IV EDICIÓ DELS PREMIS GUIMERMÀGICS

Com ja van essent habitual, l’escola organitza anualment, Els Premis Guimermàgics coincidint amb la Diada de Sant Jordi. Aquesta ja n’és la IV Edició i estem molt contentes, ja que any rere any, els nostres alumnes van millorant en les seves produccions.

Aquest any els Premis Guimermàgics han girat al voltant del conflicte entre Ucraïna i Rússia, amb el títol de Quan es fa fosc.

El passat divendres dia 22 d’abril es va fer entrega dels premis als guanyadors i guanyadors d’aquesta IV Edició. La relació de les guanyadores i guanyadors és la següent:

• P3: Yassine B.
  • P4: Sofia M.
  • P5: Mohamed M.
  • CI1: Mohsin D.
  • CI2: Rayan I.
  • CI3: Ndeye T.
  • CM1: Israa E.D.
  • CM2: Schon C.
  • CM3: Jose G.
  • CS1: Ilias B.
  • CS2: Meryam B.
  • CS3: Excelent E.
  • AULA ACOLLIDA: Maroua D.

Moltes felicitats a totes i a tots!!!