FESTIVAL DE FINAL DE CURS

Un altre curs ha passat, però aquesta vegada no ha sigut un curs com els altres, tots i totes ho sabeu.

Per aquest motiu, aquest any tenim més ganes que mai de celebrar moltes coses. Volem celebrar que la gent més propera de l’escola, els que hi treballen, els alumnes i els pares i mares estan bé. Volem celebrar que aquest curs tan difícil ja ha passat i ho volem fer ballant i cantant.

Així que, com cada any, els i les alumnes de 6è us presenten el festival de l’escola amb les actuacions de tots els nens i nenes. Esperem que us agradi molt i que veient-lo us ho passeu tant bé com nosaltres fent-lo.

I recordeu, feu-nos un comentari, que ens fa molta il·lusió i ens agarada molt contestar-vos.

1. Lorena

Me a gustado muchísimo que pena no poder estar acompañando a nuestros pequeños de todas formas me a gustado muchísimo enhorabuena lo ais ehco muí vien tod@s

2. admin Autor de l'article

Hola Lorena!! Moltes gràcies pel comentari. Si que és una llàstima que no estiguéssiu amb els vostres fills i filles, però ja veus que ho han fet súper bé.

L’any que ve segur que tot és diferent i podeu estar una altra vegada amb nosaltres el dia del festival. 😉