ENTREGA PREMIS DE SANT JORDI 2022

😊😊😊😊😊 Des de l’escola volem felicitar-vos per la gran representació que heu fet en l’entrega de premis de VIII Premi Comarcal de Punts de Llibre i del IX Concurs d’Experiments de pel·lícula. Ahir, dia 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, es va realitzar l’entrega d’aquests premis al casal de Lapallavacara.

Els alumnes premiats varen ser:

VIII Premi Comarcal de Punts de Llibre:

• 1r Premi: Enrique D. (P5)

IX Concurs d’Experiments de pel·lícula: Accèssit a la Categoria A (Educació Infantil i Cicle Inicial)

• Classe de les papallones (P5)

Els membres del jurat, valorant positivament les propostes dels Gegants de Balaguer per l’adequació al tema i originalitat, han concedit un PREMI ESPECIAL també al grup de P5 de l’escola.

Aquestes activitats formen part del Pla de Dinàmica Educativa, i hi participen els alumnes de cada nivell educatiu de totes les escoles de Balaguer.

Tant l’Enrique com la representació dels alumnes de P5 van rebre el premi per part del Paer en Cap Jordi Ignasi Vidal, la Paera d’Educació Laura Corsà, el Director del Consell Comarcal de La Noguera, Miquel Plensa i del Director dels Serveis Educatius de La Noguera Èric Berga.

Es va realitzar també l’entrega de diplomes de participació al Certamen Literari Escolar de Sant Jordi 2022.

Moltes Felicitats a totes i a tots!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *