Concurs de logos del Pla Educatiu d’Entorn

Els alumnes de Cicle Superior de l’escola han participat en el Concurs de Logos, organitzat pels Serveis Educatius de La Noguera.

L’objectiu de concurs era la creació d’un logo pel Pla Educatiu d’Entorn que es posa en marxa a la ciutat de Balaguer.

S’hi van presentar 41 propostes dels diferents centres de Balaguer i el passat dijous dia 18 de novembre es va comunicar el guanyador i els dos accèssits.
El grup de cinquè de l’escola ha estat premiat amb el 1r dels accèssits amb el pseudònim “Els Súpers”. A través d’aquest cal·ligrama han expressat els desitjos per al Pla Educatiu d’Entorn.

Des de l’escola volem felicitar a tots els grups participants… i us demanem que no perdeu aquesta capacitat de crear.