Certamen de Lectura en veu alta a l’escola

Aquest divendres dia 6 de març s’han realitzat els vuitens de final del certamen de lectura en veu alta a l’escola.

Un total de 10 alumnes de cicle i mitjà i 10 de cicle superior han estat els finalistes d’aquests vuitens de final. D’aquests alumnes en surt un representant de cicle mitjà i un suplent i un/a representant de cicle superior i un/a suplent.

El jurat ha explicat que ha estat una decisió difícil perquè el nivell de lectura de tots i totes les participants ha estat molt alt. Finalment han pres una decisió i aquests alumnes representaran el centre el proper dimarts dia 24 de març al Teatre Municipal de Balaguer.

Aquesta és la primera edició que realitza l’escola del Certamen de Lectura en veu alta intern i esperen que no sigui la darrera.