Berenars en família: Internet segura

Des del passat curs escolar l’escola ofereix xerrades adreçades a les famílies. Diferents ponents, serveis i associacions informen, estimulen la reflexió i donen eines per a la difícil tasca de fer créixer i educar els fills. Aquestes xerrades, que anomenem “Berenars en família es programen gràcies a la participació de l’escola en el Programa PMOE-PROA+.

La primera de les xerrades s’ha celebrat aquesta tarda amb la visita del Mossos d’Esquadra. En aquesta trobada es donen a conèixer eines a les famílies en relació a la seguretat en l’ús d’Internet i s’ajuda als nens i als joves a utilitzar internet i les xarxes socials amb seguretat.

Val a dir que ha estat molt interessant i de fet, hem pogut constatar, que és un tema que preocupa les famílies per la quantitat d’elles que hi han assistit.

Un cop finalitzada la xerrada-col·loqui es s’ofereix un petit berenar.