Jocs de Festa Major

Divendres 16 de juny va ser un dia molt especial, tots els nens i les nenes de l’escola vam baixar al pati a jugar. Però no penseu que fèiem joc lliure, no. La Comissió de Festes i l’alumnat de cicle superior es van encarregar d’organitzar tot un seguit de jocs i activitats divertidíssimes.

A més, tot cicle superior es va encarregar de fer de monitor de la resta d’infants, de ficar la música, de fer les fotografies i de què tot funciones perfectament.

Com podreu veure, van fer un superreportatge fotogràfic. Us el deixem enllaçat en la imatge de sota perquè pugueu gaudir veient-lo.

Deixeu-nos un comentari sobre les fotografies que ens fa molta il·lusió contestar-vos i parlar amb vosaltres.

Ah! Aquell dia també van venir les famílies a esmorzar i a veure un espectacle, però això ja ho veureu en un altre article.